Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014

Χρήσιμες συμβουλές για δροσερές πεταλιές

Οι «καυτές» μέρες του καλοκαιριού πλησιάζουν, και το πετάλι, κυρίως στην Αθήνα και τις μεγάλες πόλεις, αναμένεται να γίνει λίγο πιο δύσκολο.

Οι «Ορθοπεταλιές» θα σας παρουσιάσουν χρήσιμες συμβουλές και οδηγίες προκειμένου η μετακίνησή σας με ποδήλατο κάτω απ’ τον καυτό ήλιο να γίνει λίγο πιο υποφερτή. Έτσι, θα μπορέσετε να πάτε στη δουλειά σας ή στην καλοκαιρινή σας βόλτα – αν ποδηλατείτε στις διακοπές σας - χωρίς να γίνετε μούσκεμα στον ιδρώτα. 


Ντυθείτε ελαφρύτερα: Αν μπορείτε να φορέσετε σορτς ή βερμούδα σίγουρα θα βοηθήσουν. Αν αυτό δεν γίνεται και πρέπει να φοράτε μακρύ παντελόνι ένα κόλπο είναι να γυρίσετε τα μπατζάκια μερικούς πόντους προς τα πάνω και έτσι οι πεταλιές θα γίνουν πιο δροσερές.



Φορέστε ανοιχτόχρωμα ρούχα: Ο γενικός κανόνας που πρέπει να ακολουθούμε όταν κινούμαστε κάτω από τον καυτό ήλιο ισχύει και για τις μετακινήσεις με ποδήλατο.



Βγάλτε από πάνω σας τσάντες και σακίδια: Ένα σακίδιο πλάτης ή μία τσάντα «ταχυδρόμου» που ακουμπούν στο σώμα σας θα σας κάνουν να ιδρώσετε πολύ σύντομα . Γι’ αυτό λοιπόν τις μέρες με υψηλές θερμοκρασίες προσαρμόστε την τσάντα σας στη σχάρα, το καλαθάκι ή στα ειδικά σακίδια που μπαίνουν αριστερά και δεξιά από την πίσω ρόδα. Έτσι, οι πεταλιές θα είναι πιο άνετες και η πλάτη και οι ώμοι σας θα αερίζονται καλύτερα.




Ξεκινήστε λίγο νωρίτερα: Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέστε να ποδηλατήσετε σε πιο χαλαρούς ρυθμούς και έτσι να ιδρώσετε λιγότερο. Ειδικά στις ανηφόρες. Επιπλέον, θα έχετε λίγο έξτρα χρόνο όταν φτάσετε στη δουλειά σας προκειμένου να πάρετε μία ανάσα και να δροσιστείτε. Η εφίδρωση άλλωστε συνεχίζεται ακόμη κι όταν έχετε φτάσει στον προορισμό σας. Συνεπώς θα χρειαστείτε μερικά λεπτά για να επανέλθετε.



Αναπληρώστε την απώλεια υγρών: Πιείτε μπόλικο νερό ή άλλα υγρά. Θα σας κρατούν δροσερούς και θα βοηθήσουν να αναπληρώσετε ό,τι χάνετε από τον ιδρώτα. Συνεπώς καλό είναι να έχετε μαζί ένα δοχείο με νερό.




Αντιηλιακή προστασία: Τα γυαλιά ηλίου και το αντιηλιακό για το πρόσωπο και το σώμα είναι απαραίτητα για την προστασία από τον ήλιο.


Η μετακίνηση με ποδήλατο κάτω απ' τον καυτό ήλιο μπορεί να γίνει πιο...δροσερή με την κατάλληλη προετοιμασία (Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ)



Πάρτε μία δεύτερη αλλαξιά: Μία έξτρα μπλούζα ή ένα δεύτερο σετ ρούχων μέσα σε μία τσάντα είναι χρήσιμα. Αν έχετε ιδρώσει θα μπορέσετε να αλλάξετε και θα είστε ατσαλάκωτοι για το υπόλοιπο της ημέρας



Φούτερ για το γραφείο: Φτάνετε με το ποδήλατο στη δουλειά σας, είστε ιδρωμένοι και ο κλιματισμός είναι στο φουλ. Ένα φούτερ που μπορείτε να έχετε μόνιμα στο γραφείο μπορεί να βοηθήσει να αντεπεξέλθετε στο ξαφνικό «σοκ» του ψύχους.




Νερό στο κεφάλι: Σε περίπτωση που δεν ποδηλατείτε για να πάτε στη δουλειά σας μπορείτε να ρίξετε λίγο δροσερό νερό στο κεφάλι σας. Με το φαινόμενο της εξάτμισης θα αισθανθείτε καλύτερα και θα είστε δροσεροί διώχνοντας έτσι και τη ζέστη από πάνω σας.



Ετοιμάστε το ποδήλατο για τις «καυτές» διαδρομές: Κατάλληλα προετοιμασμένοι δεν πρέπει να είστε μόνο εσείς για τις «καυτές» ημέρες του καλοκαιριού αλλά και το ποδήλατό σας!  Ένα ποδήλατο με καλά φουσκωμένα λάστιχα και λαδωμένη αλυσίδα αποδίδει καλύτερα. Κι αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης δεν χρειάζεται να καταβάλλει έξτρα προσπάθεια υπό συνθήκες καύσωνα.




Οι «ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ» πεταλάρουν και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Follow us στο twitter @orthopetalies ή στο Facebook Orthopetalies blog για καθημερινή ενημέρωση

Τα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου