Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αποζημίωση 0,25€/χλμ για όσους πάνε στη δουλειά με ποδήλατο

Τους εργαζομένους που θα επιλέγουν το ποδήλατο ως μεταφορικό μέσο για να πάνε στη δουλειά τους σκοπεύει να επιδοτήσει η γαλλική κυβέρνηση στο πλαίσιο ενός πειραματικού προγράμματος εξάμηνης διάρκειας.
Το μέτρο, όπως και αυτό της θέσπισης ορίου ταχύτητας 30 χιλιομέτρων ανά ώρα στα αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους του Παρισιού, εμπίπτει στις προσπάθειες της γαλλικής κυβέρνησης να καταπολεμήσει την ατμοσφαιρική ρύπανση, να προστατεύσει τη δημόσια υγεία και να μειώσει την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων.

Διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Δανία, η Ολλανδία, η Γερμανία, το Βέλγιο και η Βρετανία υλοποιούν προγράμματα προώθησης της ποδηλασίας για μετακίνηση στους χώρους εργασίας παρέχοντας διάφορα κίνητρα: φοροαπαλλαγές, αποζημιώσεις ανά χιλιόμετρο και επιδότηση αγοράς ποδηλάτου.
Στη Γαλλία θα συμμετάσχουν περίπου 20 εταιρείες και οργανισμοί που απασχολούν συνολικά περίπου 10.000 άτομα. Το πρόγραμμα προβλέπει αποζημίωση 25 λεπτά του Ευρώ ανά χιλιόμετρο που διανύεται με το ποδήλατο ανάμεσα στην κατοικία και το χώρο εργασίας.
Ο γάλλος υπουργός Μεταφορών Φρεντερίκ Κυβιλιέ επισήμανε ότι η μετακίνηση στην εργασία με τη χρήση μέσων μεταφοράς και αυτοκίνητα ήδη επιδοτείται και υποσχέθηκε ότι εάν το πρόγραμμα για την ενίσχυση της χρήσης ποδηλάτου πετύχει, θα ακολουθήσει ένα δεύτερο πείραμα σε μεγαλύτερη κλίμακα.
Το υπουργείο φιλοδοξεί το πρόγραμμα να αυξήσει τη χρήση του ποδηλάτου για μετακίνηση στην εργασία κατά 50%, ποσοστό που μεταφράζεται σε 800 εκατομμύρια χιλιόμετρα με μέση απόσταση διαδρομής τα 3,4 χιλιόμετρα.
Στο Βέλγιο, όπου ισχύει αφορολόγητο για την αγορά ποδηλάτου που έχει τεθεί σε ισχύ εδώ και πάνω από πέντε χρόνια, περίπου το 8% κάνει χρήση ποδηλάτου. Η μορφολογία του εδάφους στην Ολλανδία καθιστά το ποδήλατο πολύ φιλικό μέσο και περίπου το 25% το χρησιμοποιεί για να μετακινείται.
Τα προγράμματα ενοικίασης ποδηλάτων έχουν διαδραματίσει μεγάλο ρόλο στην προώθηση της ποδηλασίας και εφαρμόζονται σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις όπως η Βαρκελώνη, το Λονδίνο, η Στοκχόλμη, αλλά και το Παρίσι όπου εφαρμόζεται το πρόγραμμα Velib.
econews

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συναρμολόγηση ποδηλάτου

Εκπαιδευτική εκδρομή μαθητών στο εργοστάσιο κατασκευής των Ελληνικών ποδηλάτων ballistic και clermont

Ακτινολόγηση - Διόρθωση Ζάντας

Ρόδα είναι και στραβώνει! Αλλά μην ανησυχείτε, πριν πάτε στον μάστορα ρίξτε μια ματιά στο βίντεο αυτό και προσπαθήστε το λίγο μόνοι σας!  Δεν χρειάζεται να έχετε κάποιο ιδιαίτερο πτυχίο αλλά υπομονή και θέληση! Δεν είναι τόσο απλό αλλά ούτε και τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! 

Ρυθμίσεις ποδηλάτου

Σωστή θέση του αθλητή πάνω στο ποδήλατο   Από τα πιο βασικά πράγματα τη στιγμή που κάποιος πρόκειται να αγοράσει καινούριο ποδήλατο είναι να αγοράσει το κατάλληλο. Εκτός από τους αρκετούς διαφορετικούς τύπους που μπορεί να κυκλοφορούν στην αγορά οι σωστές μετρήσεις σε οποιοδήποτε από αυτά μπορούν να αλλάξουν την δυσάρεστη εικόνα που αφήνει ένα λάθος ποδήλατο σε κάποιον ποδηλάτη. Αρχικά αυτή η νέα θέση μπορεί να δείχνει άβολη, με τα πόδια να αγγίζουν ελάχιστα το έδαφος και τον κορμό σε πλήρη έκταση, ωστόσο έχει αποδειχθεί ότι συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της απόδοσης αλλά και στην πολύ σημαντική αποφυγή τραυματισμών ή πόνων.